Известие

Collapse
No announcement yet.

Смяна сегменти

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Смяна сегменти

    Здравейте колеги! Искам да се допитам до тези от вас,които са сменяли сегменти.Реших да сменя на моята кола сегментите и понеже масления сегмент ми е в три части,което разбира се не върши никаква работа,сегмента от Лада(цял маслен с пружинка) заспа точно по диаметъра на цилиндъра с ключ за 4-те цилиндъра от 0,20мм до 0,25мм.Т.е перфектно,обаче за целта трябваше да занеса на стругар буталата за да престърже канала на буталото от 2.5мм на 4мм,колкото е височината на Ладовия сегмент.На пръв поглед нищо работа и аз отидох уж при най-добрия стругар в Бургас,който ми е и съученик между другото Evil or Very Mad .Той обаче оставил буталата на баща си,който също е стругар понеже имал много работа и баща му е оставил хлабина между сегмента и канала на буталото 0.2мм Evil or Very Mad при максимален допуск 0.15мм.На другия ден вече си купих комплект сегменти от Лада и отидох при малкия да разстържем и другите два канала за компресионните сегменти и да видим какво можем да направим за маслените канали.На последното бутало ножа на струга задра в канала на сегмента и пре.ба челото на буталото заедно с канала му Evil or Very Mad .Той каза,че утре го носи на аргончик да го напластява и след това ще ми разстърже канала.Та какво да очаквам от наварено 4-то бутало и хлабина в каналите на маслените сегменти 0.2мм? Да се счупи канала на буталото? Да се счупи сегмента?Да чука сегмента или....незнам и аз вече...

  • #2
    AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
    Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
    sigpic

    Comment


    • #3
      Що не кажеш каква е колата.По мое мнение от това бутало нищо не става.Освен това ще ти го наварят с алуминий, а буталата са сплав от алуминий и силиций.Ако са само алуминий са чупливи, силицият спомага за по-добра износоустойчивост и пластичност.След като го навари, не знам какщего докара на размер и сигурно ще се деформира.За какво ти е тази гимнастика?

      http://need-box.com/?ac=showrooms&su...id=52&prid=268
      По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
      конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
      Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
      Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

      Comment


      • #4
        Е ти направо ме уби,заслужава ли си цялата гимнастика за 200лв.
        Alfa Romeo 156 3.0v6,Bmw E61 535d.

        Comment


        • #5
          Някога, когато беше форма на кошмар това да караш и подържаш стар западен таралясник, поради това че на пазара нямаше никакви части............Та в тези времена съм правил подобни изпълнения. Дори имаше в София работилница, където правеха сегменти. И такива съм се принуждавал да слагам.
          Само дето от тел не съм огъвал сегменти.............
          Та дори и тогава такива простотии не бяха нещо разумно.

          А сега, когато има всичко и не е толкова скъпо, това което си намислил е абсолютно неправилно.
          Това твърде е вероятно да ти навлече такива грижи, че ще се видиш в разходи на пари, време и нерви.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от itan75 Покажи съобщение
            Здравейте колеги! Искам да се допитам до тези от вас,които са сменяли сегменти.Реших да сменя на моята кола сегментите и понеже масления сегмент ми е в три части,което разбира се не върши никаква работа,сегмента от Лада(цял маслен с пружинка) заспа точно по диаметъра на цилиндъра с ключ за 4-те цилиндъра от 0,20мм до 0,25мм.Т.е перфектно,обаче за целта трябваше да занеса на стругар буталата за да престърже канала на буталото от 2.5мм на 4мм,колкото е височината на Ладовия сегмент.На пръв поглед нищо работа и аз отидох уж при най-добрия стругар в Бургас,който ми е и съученик между другото Evil or Very Mad .Той обаче оставил буталата на баща си,който също е стругар понеже имал много работа и баща му е оставил хлабина между сегмента и канала на буталото 0.2мм Evil or Very Mad при максимален допуск 0.15мм.На другия ден вече си купих комплект сегменти от Лада и отидох при малкия да разстържем и другите два канала за компресионните сегменти и да видим какво можем да направим за маслените канали.На последното бутало ножа на струга задра в канала на сегмента и пре.ба челото на буталото заедно с канала му Evil or Very Mad .Той каза,че утре го носи на аргончик да го напластява и след това ще ми разстърже канала.Та какво да очаквам от наварено 4-то бутало и хлабина в каналите на маслените сегменти 0.2мм? Да се счупи канала на буталото? Да се счупи сегмента?Да чука сегмента или....незнам и аз вече...
            Аз не виждам никакъв проблем цялата тази работа да се окаже изключително успешна, и колегата да кара поне едни 50 - 60 хиляди без проблеми.......
            Но за целта е нужно само едно нещо да стане - ЧУДО БОЖИЕ.......
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #7
              Amen!
              155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
              1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
              GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
              ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите

              Comment


              • #8
                Реших се на тази стъпка,защото и след пълна ревизия на цилиндровата глава разбирай сменени 16 броя водачи,16 клапана,16 гумички,райберене,напасване на клапаните,шлайф на глава,миене и други всичко на стойност по фактура около 480лв колата продължи да гори масло по около литър на 100км .Колата е Опел Вектра със прословутия ХЕЛ т.е маслояден проблем,който идва от масления сегмент в три части.Към днешна дата никоя от фирмите-Евро 07,които продават сегменти Гьотце и ИенМакс,нито Косер които продават Колбеншмид,нито Даскалов и Елиткар,които продават Мале нямаха предложение за комплект сегменти с ЦЯЛ МАСЛЕН сегмент и неволята ме принуди да използвам сегменти от Лада,които пак казвам паснаха идеално на всички цилиндри.За горенето на масло вече съм свикнал с този разход,а и съм си купил около 20 литра масло на черно.Въпроса е може ли да счупи бутало,да задере,да осуче сегмент и т.н,ако монтирам сегментите с тези хлабини в маслените канали? Благодаря все пак за отговора.

                Comment


                • #9
                  С тези дебелите сегменти едва ли...но и едва ли има някой който може да ти каже със сигурност.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                    С тези дебелите сегменти едва ли...но и едва ли има някой който може да ти каже със сигурност.
                    Благодаря много колега.Следя от години мненията ти и виждам,че разбираш,все пак пак повтарям,АБСОЛюТНО ВСЯКО МНЕНИЕ МИ Е ВАЖНО
                    ,а защо съм се решил на тази стъпка с ладовите сегменти ли,понеже имаше и отговори от други хора колко тъпи са били инженерите да използували маслен сегмент в три части си позволяват да копна мое мнение ...извинете за което....Тук не става въпрос колко са тъпи инженерите.Спестен е материал от сегментите в световен мащаб.Във стар бензинов мотор на Вектра примерно от 91г 1.6 на който блока е същия като моя серийно се монтира цял маслен сегмент.Сега,ако отидеш в магазина и си купиш комплект сегменти масления,ще е в три съставни части,въпреки,че оригинално си е цял.Който каквото иска да разправя,но факт е че целия маслен сегмент обира маслото много по-добре от тея пластинки,които стават само за чистене на зъби.Всеки,който е отварял двигател може да го останови този факт.Като поставя масления сегмент в три части нов от магазина за проба в цилиндъра той си пада свободно до долу.Целия маслен така го разпъва пружинката,че едва след като намажа обилно цилиндъра с масло мога да преместя сегмента с челото на буталото надолу в цилиндъра.Знам,че ще има коментари от сорта..Аве тъпак има оригинални сегменти да ама те са 134лв,а сегментите на Лада ги взех са 15лв и паснаха идеално,пак казвам ИДЕАЛНО по цилиндъра освен,че моя първи компресионен беше висок 1.2мм,а Ладовия е 1.5мм,втори компресионен Опелски ми е 1.5мм,а Ладовия е 2мм.Масления ми беше 2.5мм висок,Ладовия е 4мм.Т.е искаше се от стругаря само да растърже съвсем малко каналите без да оставя толкова фрапиращ луфт.Все пак,аз си плащам за тази услуга и му казавам да остави луфт между сегмента и каналите на буталото 3 СТОТНИ!! А той е оставил 2.5 ДЕСЕТИ!!!.И последно да полусирак,съсипвам се от работа за 300лв на месец и на мене няма кой да ми помогне.Всяка стотинка ми е важна,защото няма кой да ми плати тока,водата,тел и т.н.Станалото станало вече връщане назад няма.Нямам пари да си купя бутала втора употреба,а пък за нови сегменти пък още по-малко.Просто искам да попитам някой компетентен какво може да се случи с мотора при този луфт в МАСЛЕНИЯ СЕГМЕНТ преди да съм го затворил още.Защото затворя ли го вече ще е късно вече прекалено.Другите сегменти станаха ПЕРФЕКТНИ със луфт от 2-3 стотни.Пак казвам става въпрос за НОВ СЕГМЕНТ във НОВ РАЗСТЪРГАН КАНАЛ на буталото просто е оставен по-голям луфт.Поздрави.

                    Comment


                    • #11
                      Ако трябва да продължим с разсъжденията и съветите на принципа "от многото злини да изберем по-малките"...ето какво мисля:

                      1 - Не зная откъде определяш 0,03мм хлабина за масления сегмент, но щом слагаш ладов сегмент, следва да му осигуриш същата хлабина като на ладово бутало.
                      2 - Ако номерът с маслените сегменти мине, то наваряването на буталото ще е фатално за цялата манипулация.
                      Така, че независимо от материалните затруднения, които изпитваш, поне не слагай наварявано бутало.

                      Успех!


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #12
                        Сегмента ще ходи нагоре-надолу в канала на буталото ще се получат микроудари, умножени по оборотите става нещо от сорта - капка по капка вир после язовир.Демек постоянството дава резултати.Освен това може да се получи усукване на сегмента поради не еднакво триене от всички страни което може да доведе до задиране на по-късен етап.Ми не е добре във всички случаи.Освен това двигателя се проектира и събира по спецификации и не съм сигурен дали твърдостта на ладовите сегменти отговаря на материала на цилиндрите.Ще запали и ще работи, ма колко не знам, теоретически има вероятност и дълго да те изкара, на практика такива неща не съм правил.Що не пита преди да почнеш.
                        По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                        конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                        Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                        Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                        Comment


                        • #13
                          Добре ще е да притеглиш буталата ако мислиш пак да ги слагаш .
                          sigpic Alfasud/156 1.8ex
                          156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

                          Comment


                          • #14
                            А ти сигурен ли си в това което твърдиш ,че стругарят е оставил 2.5 ДЕСЕТИ луфт?
                            Ако това е така , то е все едно да сложиш малка пи..а в гоооулема пу..а
                            А сега сериозно!
                            2.5 десети прекалено. Търси друг вариант.
                            Last edited by kremon; d.m.y г., 21:29.

                            Comment


                            • #15
                              здравейте,имам един проблем,сьс алфата ми 146 1,4тс,от седене на миясто 6 месеца,ми залепнали на пьрвия цилиндьр сегментите,правих процедурата сьс гас за горене но е зелепнали кам буталото и си тече ли тече,та питам,режил сам да смения целия комплект за 4 цилиндьра,ниякакав савет,и колко ли е цената,мерси

                              Comment

                              Working...
                              X